blondýna začíná se street artem alias balení vánočních dárků 2010

přiznávám, že zatím v tom sexy sousloví chybí "street" i "art", ale někdy je nadsázky zapotřebí. street art se mi líbí, a tak si z něj hodlám něco uzmout. aspoň ten název...

na první pokus street art umělkyně brunhildy bylo nominováno balení vánočních dárků. činnost bežně primitivní a časově nenáročná. ovšem to bych nebyla já, abych si sama nepřidělala hafo práce. balení dárků ve stylu graffiti mě stálo několik set korun českých, několik hodin času a pravděpodobně i několik kusů plic.
proč? poněvadž jsem zastánce metody pokus-omyl a ta s sebou nese kromě poznání i rizika a oběti. 
trochu jsem se sekla, když jsem nevěděla, že...
respirátor je opravdu prima, poněvadž se nemusíte dusit v šále.
pálení či úrazu očí lze zamezit koupí ochranných brýlí za pouhých 58 kč.

dárek je lepší nejdřív zabalit do bezpečnostní vrstvy. 
až pak sprejovat, poněvadž bílý tričko z dovozu (banksy mimochodem) by bylo škoda zaflákat barvou ještě před ježíškem.
nicméně souhrn omylů se snaží alespoň částečně vyrovnat poznání, že...
láhev od piva je dobrý těžítko.
sprchový kout zabalený do igelitu je překvapivě ideální prostředí pro domácí verzi street artu.
pattex tavná pistole naprosto geniání nástroj.
sada úchylných dekorací typu plyšová koule a drát tomu všemu teprva dávají grády.
a že mě to fakt baví.
zkrátka naučila jsem se toho letos hodně, a tak toho musím využít. už mám vyhlídnutou pěkně oprýskanou zeď v holešovicích.
nějaký nápad na umělecký jméno? u mě zatím vede POODL!