co se píše v knihách: jackson brown: malá kniha poznání II.

když přimhouříte oko nad dementním názvem, zasmějete se, si myslim.

"zjistila jsem, že když necháte šaty v hromadě na žehlení dost dlouho, vyrostete z nich a můžete je dát do sekáče." - 57 let

"zjistila jsem, že vybrat krabičku na svačiny pro osmiletého kluka, to není jen tak." - 30 let

"zjistil jsem, že kdykoli do koše s prádlem hodím deset ponožek, zpátky se mi jich vrátí jen devět." - 27 let

"zjistila jsem, že ať se držím receptu sebelépe, nikdy to nechutná jako od maminky." - 24 let

"zjistil jsem, že sůl a cukr je nejlepší sypat nad dřezem." - 78 let

"zjistila jsem, že se čím dál víc podobám mamince, a vlastně jsem ráda." - 19 let

"zjistil jsem, že když si dám na akné zubní pastu, zmizí." - 18 let

"zjistil jsem, že když je někdo z rodičů naštvaný, nesmíte - opakuji, nesmíte - si říkat o peníze." - 10 let

"zjistila jsem, že dva důchodci potřebují k harmonickému soužití dvě vyhřívané přikrývky." - 68 let

"zjistila jsem, že dobrý přítel je ten, kdo vám po pravdě řekne, jak vypadáte v obtažených riflích." - 25 let