dodatečné novoroční předsevzetí aneb projekt ČUP/KA

přes dva měsíce trvající rýmička mě dnes (právě nasazuju antibiotika, poněvadž už nevím, co bych tak ještě...) inspirovala přece jen k nějakému tomu ročnímu bilancování.

jsem děvče spořádané, které pracuje výkonně, čte a píše pravidelně, pije pouze zdrženlivě a v kouření abstinuje. a co z toho jako mám? nic! takže můj životní styl si žádá nějaké ty změny a odměny.

proto v novém roce startuji nový osobní projekt ČUP/KA alias Čas Udělat Příjemnou / Kůl Aktivitu. skrývat se pod tím může leccos, a to je právě to kouzlo. každý den si tak můžu oživit čímkoli, co mě zrovna napadne: koupit si příjemný svetřík (který zrovna nutně potřebuju) či kůl brož (dtto). strávit příjemné chvilky u kůl filmu s hughem jackmanem, zajít na kůl výstavu anebo koupit kůl časopis pro kůl mladé a zpříjemnit si tak pobyt na toaletě.

taky se počítá zpříjemnit den ostatním. třeba koupí nového prostoru, podrbáním za ouškem (např. domácímu zvířátku), poděkováním a dalšími skutky z modrého života.

ale buďme upřímní, nejodvážnějším cílem je plnění kategorie kůl - tedy zkusit něco nového, mladistvého, nekonzervativního, možná i ulítlého. třeba jít do práce jinou cestou (ty vogo!), vzít si každou ponožku jinou (co kecám, to dělám běžně), absolvovat lekci zpěvu (kůl, nicméně hodně nepříjemné pro okolí) anebo let ve větrném tunelu (jenom kůl). 

takže abych to hned na začátku pěkně okouřila, ČUPKA pro dnešek je ochutnávka nového druhu antibiotik (kalcid) a ovoce (tamarind).

za vaše ČUPKA tipy budu ráda. moje nové odvázané já (ty vogo znova!) už se těší!

p.s. právě jsem rozlouskla tamarind. watdafack? co je to uvnitř jako za věci?

p.p.s. název projektu volně inspirován "překlepem" v překladu misfits. nadávat někomu do čupky je fakt kůl :)