home decor DIY VI. disco koule

spoiler: pokud jsou vám peníze a čas drahý, do tohohle projektu se nepouštějte...

a proč jsem to udělala já? disco koule mě naprosto fascinuje. moje stračí duše se při tom třpytu úplně tetelí. a to natolik, že jsem před lety už byla odhodlaná ji koupit. ale dát tisíc kourn za disco kouli a ještě bez toho, aniž by se sama točila? nesmysl! a tak jsem začala zkoumat, jak se dá disco koule vyrobit doma. 

pár hodin jsem gůglila a nakonec vybrala jako podklad polystyrenovou kouli (650 Kč). 

následovala zrcadlová mozaika. prvních 300 kusů jsem čerpala z domácích zásob (200 Kč). ty vystačily na necelé čtyři řádky...

objednáno dalších 3 000 kousků (600 Kč). bohužel různé typy výrobců, takže taky tři různé typy tloušťky mozaiky. disco koule tak s každým načatým balením získávala další rozměr... 

nějakým zázrakem se disco kouli podařilo dokončit ještě před vánoci a řekla bych, že z dálky nevypadá vůbec špatně. nastává ovšem čas bilance celého projektu...

...tři až čtyři hodiny strávené gůglováním co nejlevnějšího materiálu (haha), čtyří návštěvy pošty, odhadem 9 hodin práce a náklady téměř 2 000 (když započítám tavnou pistoli, náboje a globus z aukra, který měl původně sloužit jako podklad, ale nějak se doma ztratil...).

takže... sami to doma nezkoušejte. ale to vám asi došlo...