jak (ne)utratit za sonický kartáček

po několika letech jsem se odhodlala vyřešit problém zubního kartáčku oral-b sonic - mrtvá baterie. původně jsem byla smířená s faktem, že elektrický kartáček se musí vyhodit, jakmile přestane dobíjení baterie fungovat. pak jsem ale v návodu objevila postup pro vyjmutí baterie.

moje eko srdce a židovská peněženka se zaradovaly a jaly se vyjímat baterii. po odšroubování, vydloubnutí a odloupnutí od konektorů mému blond mozku došlo, že poznámky "náhradní baterii vložit nelze" si všimnul pozdě. nu což, podívám se, kolik kartáček stojí, nabíjecí stanici si nechám a určitě ušetřím. 

překvapivě nikde samotný kartáček neprodávají. proč taky, když nový komplet stojí jenom trojku. šťourání mě dohnalo na oficiální stránku Oral-B, na které se přímo nabízí záložka "Kde nakoupit". tohle mi ale moc nepomohlo: "Výrobky Oral-B se těší důvěře zákazníků na celém světě. Naše výrobky najdete v každém supermarketu nebo drogerii ve vašem městě."

dalším logickým krokem je kontaktní formulář. vyplním a... "Microsoft VBScript runtime error '800a01ad' ActiveX component can't create object: 'CDONTS.NewMail' /cz/askus/contact.asp, line 254". prima. 

 tak se jdu kolegů z P&G zeptat na mateřský web, kdo mi s nákupem kartáčku poradí. captcha se mi několikrát za sebou nezobrazí, takže dotaz nepošlu. stejně se mi moc nechce posílat jim jméno, adresu a telefon. hledám dál, ale jediný uvedený e-mail je určen pro poptávku pracovní pozice (kariera@procter-gamble.cz) a lokální web http://www.p-g.cz/  je přesměrován na http://arielinfo.cz/

tam jsem se dozvěděla, že v roce 1929 byl patentován první tampon a v 70. letech přibyla kufru kolečka. o zubním kartáčku ani ťuk. čím já si ale budu vyčistit zuby?