maminka mi přinesla poklady z dětství I.

nahoře vlevo: téměř neviditelný průklepák, na který jsem celý dětství spokojeně obkreslovala kačera donalda, hurvínka a jiné veledůležité postavičky z mého happy place. konkrétní dílo vychází z předlohy gramodesky Hurvínek a kluci mameluci, obkreslované samozřejmě během poslechu (Mánička je nudle cezená přes kanál!).

dole vlevo: Můj turistický deníček, který mě naučil zacházet s ohněm, přebrodit řeku, číst zkratky z větviček, morseovku a jedovaté houby. vše samozřejmě čistě teoreticky. v lese jsem se sama nevyskytovala. ačkoli kápézetku jsem s sebou touhle dobou tahala furt.

vpravo nahoře: pohlednice s hurvínkem. ty jsem sbírala, a vlastně i všechny ostatní. akorát jsem si svou obrovskou sběratelskou krabici za jedné obzvláště zákeřné angíny celou poblila. zůstal jenom fragment z (neposkvrněné) hurvínkovské sbírky. 

vpravo dole: seznam čtyřlístků visel dlouhé roky v mojí skříňce, abych mohla mít na očích ta traumatizující čísla, co chyběla ve sbírce, hledat je pravidelně v annonci a obcházet pak s maminkou podivné domácnosti, kde se jich chtěli zbavit.