rozbalování: prosincový ladybox a senzabox

možná vás to vyšokuje, ale na kosmetiku si moc nepotrpim. malovat se neumim a po 7 letech práce v drogistický branži mám všech těch šampónů a aviváží ještě furt tak trochu po krk.

nicméně jsou věci, který nutně potřebuju a někdy jsou holt i ze sekce kosmetiky. například... vyzkoušet, co obnáší předplatné beauty boxů. fenomén birchbox z US mě fascinuje už delší dobu a jelikož je prakticky nemožný se k němu dostat (nějak rozumně), neodolala jsem nutkání vyzkoušet aspoň českou alternativu.

a jelikož impulzivní objednávání věcí, co nutně potřebuju, z internetu je jednou z mála mých slabých stránek, šupla jsem do virtuálního košíku rovnou obě tuzemský mutace: senzabox a hned vzápětí ladybox

takže níže najdete moje objevný a subjektivní dojmy, jak se mi rozbalování obou boxů líbilo. jenom rozbalování? jo, přesně tak. rozhodně nemám ambice recenzovat produkty. od toho jsou tu mraky blogerek, co kosmetiku opravdu používaj.

ladybox

poštou přišel jako první, a to sakra rychle, byť byl objednán až několik desítek minut po senzaboxu. balení v pytlíčku mě trochu zmátlo, ale taky pobavilo. transformace boxu do bagu je cool. škoda jen, že pytlík je kvůli logu nepoužitelný. vánoční motiv by bodl.

rozbalování už ale takovej hit nebyl. jako první na mě vykouklo několik pytlíčků vzorku krému na ruce. jak pardón, ale pro ty si můžu dojít do lékárny, když budu chtít něco vysockovat!

několik dalších nesmyslů jako například ořezávač nehtové kůžičky (blé) jsem vyignorovala a přesunula se k tomu největšímu - máslu NevO. solidní čtvrtkilová kompenzace za reklamní pytlíčky.

nejvíc mě ovšem potěšily vzorky masážních olejů Saloos a čistícího pudru Dermalogica. obojí s chutí vyzkoušim a zjistim tak, jestli stojí za nákup anebo ne.

celkem 10 věcí. jako fičák mi přijdou maximálně tři. 

senzabox

dle očekávání krabička. pěkná a vypiplaná, zevnitř i zvenčí. ale to už jsme věděli z facebooku, že.

no a pak pidi vzorky rtěnky, krému a vlasového olejíčku. takže přesně to, co bych si představovala. něco malýho, co se dá používat a eventuálně se pak rozhodnout koupit regulérní verzi.

z těch o něco málo větších věcí rozhodně neurazí parfémovaná voda a make-up s bází od Dermacolu. za bázi, kterou jsem vždycky chtěla vyzkoušet a byla jsem líná ji kupovat, dostává senzabox bezvýznamné plus! 

a jako bonus flitrová kosmetická taštička. růžová. juch! až jsem si z radosti vsugerovala, že má nějakou hodnotu. kecám, to jsem fakt nedokázala. naneštěstí vim, co tyhle věci z číny stojí. a avizovaných 100 kč to teda fakt není. to bych se, panečku, nasmála.

celkem 8 věcí a zajímaj mě víceméně všechny.

suma sumárum to byla zajímavá exkurze do světa kosmetiky, ale jak by řekla má často citovaná kolegyně "kalhotky mi to teda neroztrhalo". dilema "který z boxů kupovat?" trvá. těžko říct, jestli je lepší mišung ladyboxu anebo menší ale uváženější senzabox. radost vám udělá asi vždycky jen to, co tam "chcete" najít.

pro jistotu budu celou situaci i nadále monitorovat. a příště dám zase vědět, jaký je progres. anebo dilema vyřeší třetí z českých beauty box start-upů greatbox. uvidíme!

P.S. tímto blogpostíčkem se pasuju na beauty hipsta blogerku a očekávám zaslání dalšího předplatného zdarma. o adresu mi můžete říct v komentářích. když hezky poprosíte a budete se mi líbit, tak vám třeba i odpovím.